fredag 24. september 2010

Du Martin, Ka ska du egentli helt nedi Tanzania å jør?

Jeg får spørsmål om dette veldig ofte, derfor er det greit å prøve å redgjøre for dette her.

For å være ærlig, så vet jeg ikke så mange detaljer. Det er jo det som er så spennende!

Jeg vet at jeg skal jobbe for en organisasjon som heter Chrisc. For de som kjenner KRIK i Norge, så er det mye av det samme. Chrisc er 50% eid av Strømmestiftelsen.

Chrisc bruker idrett som virkemiddel for å samle ungdommen lokalt. Idrett er veldig engasjerende, morro og sosialt. For mange ungdommer er alternativet dop og kriminalitet.

Det var kortversonen. Vil du vite mer om Hald og ActNow, så kan du trykke her, og vil du vite mer om Chrisc, så trykker du her.

Det kommer til å komme masse om dette i tiden framover.

Under kan du se en video som er laget av Chrisc. Den sier mye med lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Idrett er veldig engasjerende, morro og sosialt, OG ER ET GODT ALTERNATIV TIL Å DRIVE MED DOP Å KRIMINALITET"
??? Noe feil her?

Martin sa...

Takk for konstruktiv kritikk. Jeg ser hva du mener. Takk for tilbakemeldingen:)