mandag 6. september 2010

Re: Hoven Hals

Da er forkjølelses-sesongen i gang, og den første etappen er vond hals.
Hadde det bare vært sår hals, så hadde det ikke vært så ille, men når jeg sier vond, så mener jeg hoven, som fører til at den blir vond, som igjen fører..... ja, dere tar poenget...
Både Repsils, Fisherman's Friend og alt annet heksebrygg er totalt verdiløst.


Hoven hals er med andre ord oppskrytt.


Noen sier man skal drikke varmt, men andre sier kaldt. Uansett hva man gjør, så er det jo 50% sjanse for at man gjør det verre. Så da må jo konklusjonen bli at hvis man drikker alt lunkent, så vil man være akkurat innafor, enten på den ene, eller den andre siden.


Men jeg håper nå at kroppen vil ta ansvar å bli kvitt hva enn det er som forårsaker disse ulumskhetene.


og dette er bare starten...


Tenk når jeg kommer til Tanzania... Da er det ikke vond hals og rennende nese jeg kommer til å skrive om...


Da er det andre ting som renner....



1 kommentar:

Eirik sa...

Haha! Fantastisk, men den Tanzanianske utgavene av rennende nese vil jeg helst ungå enn så lenge. God bedring.